Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Arcen, Nederland van Lisanne van de Vinne - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Arcen, Nederland van Lisanne van de Vinne - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Door: vivelalisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

31 Januari 2011 | Nederland, Arcen

Hoi allemaal,

Een laatste berichtje uit Nederland, want morgenvroeg rond 05.45 uur gaat de auto zuidwaarts naar Charleroi toe.
Als alles meezit zijn we dan om ongeveer 08.15 uur op het vliegveld waar Anrien en haar gezin dan ook zullen zijn.
Daar zullen we met z'n allen een laatste kopje koffie drinken en dan komt toch het afscheid waar ik nu al tegenaan hik.
Als Anrien en ik in Montpellier zijn aangekomen, hebben we niet eens tijd om bij te komen want we worden om 18.00 uur verwacht om een instaptoets te maken..

Vandaag heb ik een hele dag uitgetrokken om mijn koffer en handbagage in te pakken.
Mijn magisch getal was 6:
- 6 wintertruitjes
- 6 lentetruitjes
- 6 zomertruitjes
- 6 jasjes/vestjes
- 6 broeken
- 6 paar schoenen
Maar toen ik alles in twee vacuümzakken had gestopt en het in de koffer propte, wist ik al dat ik de koffer niet dicht zou krijgen en dat die dus al zeker over de 20 kilo zou komen.

Er moesten dus drastische maatregelen genomen worden: de helft van mijn kleren heb ik netjes teruggehangen in de kast :(
Maar het werd beloond want met 18,8 kilo komt de koffer zonder problemen in het vliegtuig.
Helaas had mijn handbagage minder geluk de eerste keer: 15,7 kilo! Dat betekent dat ik in totaal 4,5 kilo moest schrappen :(
Uiteindelijk heb ik een aantal leuke en handige dingen thuis moeten laten, maar het is niet anders.. Uiteindelijk is alles goedgekomen en ga met 19,3 en 9,8 naar Montpellier toe!

Vanavond ga ik genieten van mijn laatste avondje in Nederland: drop en stroopwafels staan vanavond op tafel en morgen smeer ik boterhammen met pindakaas en hagelslag :) Wat ga ik die dingen toch missen..

À bientôt tout le monde!

xxxxxxx


  • 31 Januari 2011 - 16:55

    Tim:

    Heel veel plezier!!!

  • 31 Januari 2011 - 17:26

    Jorien En Boy:

    Lieve Lisanne,

    heel veel plezier en succes gewenst voor de komende tijd! We houden je in de gaten!

    Liefs Jorien en Boy

    p.s. was weer gezellig afgelopen vrijdag!

  • 31 Januari 2011 - 17:50

    Jolanda:

    Ha Lieske! Vuuël plezier daor in la France. Kiék good oet, pas goog op dich zellef en euver óngeveer 2 maond kôm ik dich opzeuke. Dus zeuk maar vas wat leuke restaurantjes oét en tank vas kiéke waor week dan kinne gaon shoppe! Groetjes van Jola dien paettante

  • 31 Januari 2011 - 18:24

    Suus:

    Lieve Lies!

    een hele goeie reis morgen en maak er 4 ontzettend leuke maanden van!!

    Tot snel weer!
    Liefs xx Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 11 Jan. 2011
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 29273

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 22 Augustus 2014

Argentinië

01 Februari 2011 - 21 Mei 2011

Montpellier

Landen bezocht: