De eerste stapjes... - Reisverslag uit Arcen, Nederland van Lisanne van de Vinne - WaarBenJij.nu De eerste stapjes... - Reisverslag uit Arcen, Nederland van Lisanne van de Vinne - WaarBenJij.nu

De eerste stapjes...

Door: vivelalisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

11 Januari 2011 | Nederland, Arcen

Lieve mensen,

Vanaf de eerste dag aan mijn studie Frans ben ik aan het dromen over de buitenlandstage in het derde jaar. Maar pffff, dat duurde toen nog zo lang!

Maar heel wat tentamens, DPF's en drie stages verder is het dan zo ver: Montpellier ligt in het verschiet!

Gelukkig hoef ik deze reis niet alleen te maken, want ik ga samen met een vriendin uit mijn klas: Anrien.
Samen vliegen we op 1 februari om 11.10 vanaf Charleroi in 1 uur en 35 minuten naar Montpellier. Het is de bedoeling dat we eind mei terug zijn, maar die vlucht is nog niet geboekt.

Als ik mij eenmaal gesetteld heb op de campus 'cité la Colombière', ga ik studeren aan de Franse lerarenopleiding..

Maar buiten deze studie zal ik ook veel gaan ondernemen: Montpellier staat namelijk bekend als 'la ville où le soleil ne se couche jamais' (de stad waar de zon nooit slaapt).

Tijdens mijn avonturen op de Universiteit, op de campus en in Montpellier zelf zal ik veel vast gaan leggen met mijn camera zodat ik het met jullie kan delen via deze site.

Veel plezier met het lezen van mijn reisverslagen en als je wilt, laat dan een reactie achter :)

Liefs,

Lisanne

PS: nog precies 3 weken....

  • 11 Januari 2011 - 18:42

    Kyan:

    Schatje,

    noow kump 't ech dichbeej! det vind ik neet leuk, maar ik vind 't wal hiel leuk veur dich. Ik weit wie erg se heejnaor hes oét gekeke.

    we motte nog efkes geneete van mekaars aanwezigheid.

    xx love you

  • 12 Januari 2011 - 11:02

    Mark:

    Wat doe jij daar met Tim? Die moet naar Engeland?

  • 25 Januari 2011 - 10:48

    Josien:

    Ik ga je via Anrien volgen! :) En ik hou je op de hoogte van het citadel college. Trouwens, ben je er al op bezoek geweest?

    Liefs,
    Josien

  • 25 Januari 2011 - 13:45

    Lisanne:

    Heej Josien!

    Leuk dat je al onze avonturen in Montpellier gaat volgen :)
    Ik ben inderdaad al op het Citadel College geweest en ik zou het heel leuk vinden om daar mijn LIO te gaan lopen. Maar de school gaat de komende twee maanden bekijken voor welke vakken dat ze nog mensen nodig hebben.. Dus krijg het sowieso pas later te horen. Maar ik vind het een super leuke school, dus alvast heel veel plezier! :)

    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 11 Jan. 2011
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 29274

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 22 Augustus 2014

Argentinië

01 Februari 2011 - 21 Mei 2011

Montpellier

Landen bezocht: