Vacaciones, vamos! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Lisanne van de Vinne - WaarBenJij.nu Vacaciones, vamos! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Lisanne van de Vinne - WaarBenJij.nu

Vacaciones, vamos!

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

12 Juli 2014 | Nederland, Nijmegen

Na de laatste week werken met mijn gedachten al met één been in het vliegtuig te staan is het dan toch écht zo ver, ik ga vertrekken! De week ging super snel, met allerlei activiteitendagen en vergaderingen, maar ook met het ‘afscheid’ nemen van vrienden en vriendinnen. Ik weet nu in ieder geval dat ik ‘voorzichtig moet zijn’ en ‘op mezelf moet passen’. Gaan we dat maar doen! :)

Al zal ik denk ik bij mijn aankomst in Buenos Aires zondag niet de enige zijn die op mij gaat passen, want de hele stad rukt uit om de finale van het WK te kijken. Bij sommige van jullie zal het verlies van Nederland tegen Argentinië misschien nog koud op het dak vallen, dus ik zal de grijns op mijn gezicht niet beschrijven! ;)

Het inpakken van mijn backpack ging overigens heel simpel. De verhuisdoos die ik in mijn woonkamer heb gezet heb ik deze week stukje bij beetje gevuld totdat ik gisteravond alles heb ingepakt. Eitje.

En dan zal nu een hele lange reis beginnen. Zometeen komt het thuisfront me ophalen om naar Schiphol te gaan. Lekker zenuwpezen op het vliegveld (ik ben al zo’n held in vliegen, not!), en dan om 18.15 uur vertrekt mijn vliegtuig naar Madrid. Op z’n Spaans krijg ik pas vanaf Madrid naar Buenos Aires avondeten, ofja, eerder een midnight snack. Om alvast in de stemming te komen dus. Als ik dan om 7 uur ’s ochtends lokale tijd land, dan staat er iemand op me te wachten om me naar mijn slaapplek te brengen. Dat betekent natuurlijk als zij de ‘mañana mañana mentaliteit’ achterwege laten. Komt vast goed.

Daar ga ik dan, tot over 6 weken!

Besos,

Lisanne

  • 12 Juli 2014 - 08:57

    Tonja Moonen :

    Lisanne, ik wens je een mooi avontuur en om te beginnen een goede heenreis. Lieve groet Tonja

  • 12 Juli 2014 - 09:41

    Jolanda:

    Ha Lieske, gooje reis en geneet d'r van. Leefs van Jola

  • 12 Juli 2014 - 11:48

    Moniek:

    Goede reis en geniet ervan! Dat Argentinië mag winnen

  • 12 Juli 2014 - 12:30

    Ome Jan Uit Blerick:

    Ze hebben je al allemaal veel succes gewenst dus daar sluit ik me maar bij aan.
    Als je pluisje ontmoet doe hem dan de groeten van de blond gelokte jonge man uit blerick.
    Groetjes dun blierikse.

  • 12 Juli 2014 - 12:32

    J.peters:

    Voor diegene die niet weten wie pluisje is volgt hier de oplossing Diego Maradonna.

    Den blierikse

  • 12 Juli 2014 - 13:07

    Nicole:

    Hey Lisanne,

    Goeie reis en geniet ervan! Ik hoop dat het fantastisch gaat worden en kijk uit naar je verhalen!

    liefs,
    Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Lisanne

Actief sinds 11 Jan. 2011
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 29188

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 22 Augustus 2014

Argentinië

01 Februari 2011 - 21 Mei 2011

Montpellier

Landen bezocht: